W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

System Rejestrów Państwowych

System Rejestrów Państwowych to rozwiązanie organizacyjno-techniczne wykorzystywane do prowadzenia rejestrów publicznych – podstawa prawna art. 13b ust. 1 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

System Rejestrów Państwowych (SRP), połączył najważniejsze polskie rejestry. Dzięki połączeniu rejestrów już teraz możemy załatwiać sprawy prościej, z mniejszym wysiłkiem, a coraz więcej z nich będziemy mogli załatwić wirtualnie, nie wychodząc z domu.

Obecnie SRP łączy sześć rejestrów:

  1. Rejestr PESEL
  2. Rejestr Dowodów Osobistych
  3. Rejestr Stanu Cywilnego
  4. Rejestr Danych Kontaktowych
  5. System Odznaczeń Państwowych
  6. Centralny Rejestr Sprzeciwów.

Kontakt

Departament Systemów Państwowych
tel. 
+tel:+48222455412
e-mail: sekretariat.dsp@mc.gov.pl

Linki wewnętrzne

Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych 

Materiały

Standardy technologiczne Systemu Rejestrów Państwowych
Standardy​_technologiczne​_Systemu​_Rejestrów​_Państwowych.pdf 0.68MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
07.01.2020 11:40 Kinga Graczyk
Pierwsza publikacja:
22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska