W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Certyfikat "Przyjazny Urząd"

09.04.2021

Już po raz szósty otrzymaliśmy certyfikat „Przyjazny Urząd”. Kapituła konkursu doceniła naszą pracę i całokształt działalności LUW w ostatnich latach.

Na białym tle niebieski napis 2021 przyjazny urząd i dwie ściśnięte dłonie

Znak jakości „Przyjazny Urząd” jest przyznawany jednostkom, które wyróżniają się swoją postawą i w sposób szczególny dbają o jakość świadczonych usług. Każde takie wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że nasze działania zarówno merytoryczne jak i prace zespołów zadaniowych mają ogromny wpływ na pozytywne postrzeganie LUW jako instytucji.

Organizatorem konkursu jest Quality Institute a Kapituła oceniająca zgłoszenia składa się z  naukowców oraz praktyków zarządzania publicznego. 
" Znakiem Jakości "Przyjazny Urząd"  wyróżniane są instytucje, które na pierwszym miejscu stawiają jakość w relacjach z klientem, wysoką kulturę pracy, profesjonalizm i rzetelność w podejściu do świadczenia usług publicznych".

{"register":{"columns":[]}}