W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat z II posiedzenia Grupy roboczej ds. partycypacji i dialogu obywatelskiego

30 lipca 2024 roku odbyło się drugie posiedzenie Grupy roboczej ds. partycypacji i dialogu obywatelskiego.

Członkowie grupy dyskutowali nad kwestiami merytorycznymi i organizacyjnymi związanymi z trybem pracy Grupy. Przedstawiono stan prac nad zmianami w regulaminie Grupy.

Decyzją uczestników posiedzenia Grupa została podzielona na następujące zespoły robocze:

  • do spraw zmian w budżecie obywatelskim,
  • do spraw jednostek pomocniczych,
  • do spraw przepisów i standardów partycypacji obywatelskiej na poziomie samorządowym,
  • do spraw partycypacji w planowaniu przestrzennym,
  • do spraw partycypacji obywatelskiej na poziomie krajowym,
  • do spraw narzędzi deliberacyjnych,
  • do spraw otoczenia partycypacji obywatelskiej i tworzenia sprzyjających warunków jej rozwoju.  

Podsumowano zgłoszenia do poszczególnych zespołów oraz wskazano osoby odpowiedzialne za zwołanie pierwszych posiedzeń zespołów.