W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kontakt

Adres:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

Dyrekcja:

  • kierujący komórką organizacyjną - Dagmir Długosz
  • zastępca dyrektora - Sebastian Zawadzki
  • zastępca dyrektora - Damian Ziółek
  • zastępca dyrektora - Małgorzata Maj

Kontakt:

telefon do sekretariatu (+48) 22 694 75 29
faks (+48) 22 694 72 34
e-mail do sekretariatu: sekretariat_DOB@kprm.gov.pl

Departament Społeczeństwa Obywatelskiego realizuje zadania w zakresie:

  1. obsługi merytorycznej Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, w tym obsługi legislacyjnej oraz w zakresie opracowywania pism, stanowisk, opinii;
  2. obsługi kancelaryjno-biurowej i sekretarskiej oraz organizacyjno-technicznej (w tym przygotowania i obsługi wizyt i spotkań krajowych i zagranicznych) Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego;
  3. koordynacji współdziałania Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej, Prezesem Rady Ministrów, organami administracji państwowej, Sejmem, Senatem, organami samorządu terytorialnego, a także organizacjami pozarządowymi, w tym kościołami i związkami wyznaniowymi;
  4. obsługi informacyjnej i prasowej Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu;
  5. obsługi Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego w zakresie:
    a) przygotowywania programów wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce, opracowywania i opiniowania projektów aktów prawnych w celu tworzenia przyjaznego temu rozwojowi prawodawstwa, a także planowania i realizowania działania nadzorczego i kontrolnego w odniesieniu do organizacji pożytku publicznego,
    b) prowadzenia dialogu obywatelskiego z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego, w tym przeprowadzania konsultacji;
  6. dokonywania analiz, ocen i monitorowania rozwiązań prawnych w zakresie rozwoju partycypacji społecznej, w tym w zakresie analizy potrzeb i przygotowania propozycji kierunków rozwoju polityki na rzecz rozwoju partycypacji społecznej;
  7. opracowania i opiniowania projektów dokumentów rządowych w szczególności programów rządowych w zakresie rozwoju partycypacji społecznej;
  8. obsługi nadzoru sprawowanego przez Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego nad Narodowym Instytutem Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego;
  9. realizacji zadań wynikających z pełnienia przez Szefa Kancelarii funkcji Instytucji Pośredniczącej dla Działania 2.16 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz dla Działań 04.06, 04.07 i 04.12 w ramach Priorytetu IV, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027;
  10. obsługi administracyjnej i kancelaryjno-biurowej:
    a) Rady Działalności Pożytku Publicznego,
    b) Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem,
    c) Rady do Spraw Uchodźców.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.07.2023 14:57 Maciej Cichowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Cichowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kontakt 10.0 05.04.2024 16:56 Maciej Cichowicz
Kontakt 9.0 12.02.2024 10:52 Maciej Cichowicz
Kontakt 8.0 22.01.2024 14:59 Maciej Cichowicz
Kontakt 7.0 28.12.2023 11:09 Maciej Cichowicz
Kontakt 6.0 22.12.2023 10:27 Emilia Gromczak
Kontakt 5.0 30.11.2023 13:22 Maciej Cichowicz
Kontakt 4.0 30.11.2023 13:20 Emilia Gromczak
Kontakt 3.0 30.11.2023 13:20 Emilia Gromczak
Kontakt 2.0 30.11.2023 13:15 Emilia Gromczak
Kontakt 1.0 04.07.2023 14:57 Maciej Cichowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}