W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór uzupełniający na członka Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem II kadencji

27.01.2023

Na podstawie Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego z dnia 10 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1743 z późn. zm.) w sprawie Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem Wiceprezes Rady Ministrów, Przewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego prof. Piotr Gliński ogłasza nabór uzupełniający na członków Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem II kadencji.

Nabór uzupełniający na członka Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem II kadencji

W skład Rady zostaną powołane osoby będące przedstawicielami:

 

  1. organizacji pozarządowych, związków i porozumień organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057);
  2. młodzieżowej rady gminy w rozumieniu art. 5b ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.), młodzieżowej rady powiatu w rozumieniu art. 3e ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920 z późn. zm.) oraz młodzieżowego sejmiku województwa w rozumieniu art. 10b ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1668 oraz z późn. zm.);
  3. Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu art. 338 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.).

 

Informacje szczegółowe dotyczące naboru:

 

  1. Przedstawiciele organizacji pozarządowych

 

Przewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego zaprasza osoby będące przedstawicielami organizacji pozarządowych, związków i porozumień organizacji pozarządowych, a także podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057).

 

Treść zgłoszenia ww. kandydatów powinna zawierać:

 

  • wniosek prezentujący kandydata, wskazujący jego kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
  • wskazanie głównej organizacji kandydata;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  • dokumenty poświadczające, że kandydat na członka Rady posiada poparcie co najmniej 8 organizacji pozarządowych lub podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057).

 

  1. Przedstawiciele młodzieżowych rad i sejmików

 

Przewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego zaprasza osoby będące przedstawicielami młodzieżowej rady gminy w rozumieniu art. 5b ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.), młodzieżowej rady powiatu w rozumieniu art. 3e ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920 z późn. zm.) oraz młodzieżowego sejmiku województwa w rozumieniu art. 10b ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1668 oraz z późn. zm.)

 

Treść zgłoszenia ww. kandydatów powinna zawierać:

 

  • wniosek prezentujący kandydata, wskazujący jego kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  • dokumenty poświadczające, że kandydat na członka Rady posiada poparcie co najmniej 3 młodzieżowych rad gmin, młodzieżowych rad powiatów lub młodzieżowych sejmików województw.

 

  1. Przedstawiciele Parlamentu Studentów RP

 

Przewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego zaprasza osoby będące przedstawicielami Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu art. 338 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.).

 

Treść zgłoszenia ww. kandydatów powinna zawierać:

 

  • wniosek prezentujący kandydata, wskazujący jego kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  • oświadczenie Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej popierające kandydata na członka Rady.

 

Termin i forma zgłoszenia kandydatur:

 

Ostateczny termin zgłaszania kandydatur upływa z dniem 16 lutego 2023 r.

(decyduje data wpływu zgłoszenia).

Zgłoszenia złożone po terminie pozostawia się bez rozpoznania.

 

 Zgłoszenie można przesłać:

 

– w formie elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym wraz z poparciem ww. organizacji, także podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym, oraz oświadczeniem kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne podpisanym elektronicznym podpisem kwalifikowanym (dodatkowo pliki w formie edytowalnej – rozszerzenie *.doc, *.docx) na adres e-mail: sekretarz.RDZMP@kprm.gov.pl z dopiskiem w temacie wiadomości: Zgłoszenie uzupełniające na członka II kadencji Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem.

 

– na biuro podawcze KPRM lub pocztą tradycyjną na adres:

Sz. P. Piotr Gliński
Przewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „Zgłoszenie uzupełniające na członka II kadencji Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem”.

 

–  w przypadku kandydata posiadającego poparcie uprawnionych podmiotów częściowo w wersji papierowej, a częściowo w wersji elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym konieczne jest przesłanie wszystkich dokumentów w wersji elektronicznej (w tym skanów dokumentów podpisanych odręcznie), a równocześnie przesłanie dokumentów podpisanych odręcznie pocztą tradycyjną.

 

 W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt drogą mailową na adres: sekretarz.RDZMP@kprm.gov.pl.

 

Podstawa prawna: §11 i §12 Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 10 września 2019 r. w sprawie Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem (Dz.U.2019.1743).

 

{"register":{"columns":[]}}