W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rzecznik Praw Pacjenta przedłużył porozumienie z CSK MSWiA w Warszawie

11.03.2020

Podpisanie porozumienia

Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Chmielowiec oraz Dyrektor Centralnego Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie dr hab. n. med. Waldemar Wierzba w dniu 11 marca br. podpisali porozumienie wydłużające dotychczasową współpracę.

Bezpośrednia wymiana informacji pozwala skupić się na problemach konkretnego szpitala w świetle przestrzegania praw pacjentów. Dotychczasowe, pozytywne doświadczenia i wola współpracy ze strony szpitala spowodowały, że widzimy potrzebę kontynuacji porozumienia. Szpital CKS MSWIA, szczególnie w obecnej sytuacji, zagrożenia dla zdrowia publicznego, będzie miał istotne znaczenie dla systemu opieki zdrowotnej” – wskazał Bartłomiej Chmielowiec.

"CSK MSWiA jest zawsze gotowy do współpracy, mającej poprawić jakość obsługi pacjentów. Dokładamy wszelkich starań, aby proponować pacjentom innowacyjne metody leczenia, ale dbamy też o odpowiednią organizację i bezpieczeństwo udzielania świadczeń zdrowotnych."  – podkreślił dr hab. n. med. Waldemar Wierzba

 

W ramach zawartego dwa lata temu porozumienia pomiędzy Rzecznikiem Praw Pacjenta, a CSK MSWiA regularnie odbywały się analizy problemów zgłaszanych przez pacjentów w zakresie opieki i udzielania świadczeń zdrowotnych.

Pracownicy Biura na bieżąco prowadzą konsultacje z  personelem medycznym szpitala w zakresie prawidłowego wdrażania nowych procedur wewnętrznych (m.in. w ramach prawa do dodatkowej opieki pielęgnacyjnej oraz prawa do dokumentacji medycznej). Ponadto, eksperci Rzecznika przeszkolili ponad 450 osób z personelu szpitala w tematyce praw pacjenta, a także komunikacji z pacjentem.   

  

Zdjęcia (4)

{"register":{"columns":[]}}