W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koronawirus: Jakie są Twoje prawa pacjenta? Zadzwoń na infolinię Rzecznika Praw Pacjenta

17.03.2020

Koronawirus

Od chwili potwierdzenia pierwszego przypadku koronawirusa w Polsce specjaliści udzielający informacji na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta odebrali blisko 8 tysięcy połączeń telefonicznych.

Liczba sygnałów, kierowanych na Telefoniczną Informację Pacjenta z dnia na dzień rośnie. Tylko wczoraj naszych 15 specjalistów odebrało niemal 1200 połączeń -czterokrotnie więcej niż zazwyczaj.

Przypominamy, że w każdej sytuacji, gdy potrzebujesz porady dotyczącej praw pacjenta oraz związanej z Twoimi prawami w obecnej sytuacji, związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa  - możesz skontaktować się z Rzecznikiem Praw Pacjenta. Wystarczy zadzwonić na numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590 i wybierać prefiks nr 2. Ponieważ sygnałów jest bardzo dużo prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na połączenie.

 

Zgłoszenia na Telefoniczną Informację Pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta

{"register":{"columns":[]}}